Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~0renia0 | użytkownik

imię i nazwiskoRenata Jażdżewska adresCzłuchów zarejestrowany10.08.2006 @13:31:03 ostatnio na stronie25.07.2011 @09:59:08
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.rnastudio.pl OnetSkyperenia.jaz Gadu-Gadu3737113
digarty153 komentarze870 posty na forum4

komputer / sprzęt
Canon E0S 400D +EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II +EF 50mm/1.8 II +EF 17-40 f/4 L USM MacBook 2 GHz,Intel Core 2 Duo

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~monterro7    13.06.2008 @00:35:49
~cialat    13.06.2008 @00:26:55
no cóz?!pozdrawiam
_______
"Nic tak nie niszczy organizmu, jak długotrwała fizyczna bezczynność" - ARYSTOTELES
~SMITHphotos    13.06.2008 @00:23:27
zapraszam do obejrzenia mojej galerii
_______
życie to gra..Game Over>?
~sela    13.06.2008 @00:20:42
a nie ma za co
_______
The Art Of Photo
http://www.selaart.com
~nieskonczonosc    07.04.2008 @22:20:35
zapraszam do mnie również
~Maaciek    24.03.2008 @22:37:33
zapraszam do moje galerii xD
~Joanna7    18.03.2008 @23:31:00
Piękne profilowe.....
~uraharu    11.02.2008 @18:29:28
znajoma, nawet bardzo : ) teoretycznie mieszkam jakieś 30km od Człuchowa : )
pozdrawiam
_______
Któregoś dnia rzucę to wszystko
I wyjdę rano niby po chleb
~uraharu    07.02.2008 @00:12:34
widzę panienka z Człuchowa : )
pozdrawiam

ps. pozwole sobie poobserwowac
_______
Któregoś dnia rzucę to wszystko
I wyjdę rano niby po chleb
~incestecide    31.12.2007 @14:28:25
Tak jak napiałaś nie wiadomo co przeniesie los.Pamietaj że w zyciu jest tyle różnych dróg,tyle możliwości w związku z tym nie wieże żeby było cały czas tak źle jak teraz wszystko się zmienia,odrobina pomocy sobie i wieksza szansa na + niż -.
_______
Zapraszam do mnie
~incestecide    31.12.2007 @14:21:08
To smutne co napisałaś ,z mojej strony pozostaje mieć nadzieję iż wszystko u Ciebie nabierze ładu i harmonii To tylko kwestia czasu.
_______
Zapraszam do mnie
~incestecide    31.12.2007 @13:41:11
W sumie ja tam poszedłem tylko fotki porobić nie slucham takiej muzyki a koncert nawet mi się spodobał,lubię takie klimaty.Udanej imprezki sylwestrowej i odjechanego nowego roku życzę Tobie
_______
Zapraszam do mnie
~incestecide    30.12.2007 @22:42:27
dzięki za ocene, ciesze się ze spodobala sie fota.apropo koncertu bylas na nim moze?
_______
Zapraszam do mnie
~sprzedawczynimarzen    30.12.2007 @21:17:32
~incestecide    30.12.2007 @01:30:02
Witam Ciebie serdecznie Renata-bo tak masz na imię prawda? Pozwoliłem sobie obejrzec Twoje prace Myślę że masz zamiłowanie do fotografii i znalazłaś się we własciwym miejscu a to bardzo dobrze.Moja galeria narazie jak widać jest skromna ale z czasem napewno będzie wieksza,zdjęcia czekają w kolejce do dodania,gdyby nie limit jedna na dzień ale spokojnie za dużo to też nie może być.Odnośnie Twojego zainteresowania fotografią to chyba jest one nieco większe -robisz fotki canonem 400d ,taka mała uwaga postaraj sie fotografowac na manualu bardziej niż na programach tematycznych.Do nastepnego razu
_______
Zapraszam do mnie
~incestecide    29.12.2007 @01:10:30
Witaj Człuchów)
_______
Zapraszam do mnie
~leszczumaster    14.12.2007 @21:10:42
Widze że lubujesz się w oddaniu kształtów i faktury przedmiotów, które fotografujesz. Bardzo słuszne i fajne podejście.

życze samych sukcesów.
^zajoncpoziomka    08.10.2007 @21:28:50
taki bez domku.
tzn bez skorupki.
~pixi    19.09.2007 @21:51:51
lepsze - gorsze; rzecz względna (szczególnie na digarcie) :P
dobra koniec gadulstwa - oglądam...
~earth    19.09.2007 @21:30:16
od 5 lat jestem tam co rok w lipcu
~pixi    19.09.2007 @21:28:45
czemu "...lepiej zna..." może: ma inne doświadczenia i chce się nimi dzielić z ludźmi, którzy chcą tego "dzielenia"
... nie tylko "rewelacji"
~pixi    19.09.2007 @21:20:34
cieszę się że uwagi przydają Ci się (nie tylko pochwały)
dużo się nauczysz
więc będę miał na Ciebie oko
pozdrawina
~earth    19.09.2007 @21:18:31
jesli mozna prosic to ocen mi cos
+Piperyna    18.09.2007 @22:00:13
oj duzo masz tu niedoippieszczonych fotek
_______
ja nie mam tego prosze pana, ja nie mam ja nie umiem ja nie znam, ja bylam ale sie nie chwalilam, ja czytalam ale potem zapomnialam, ja widzialam ale czasem mi sie zdaje, ja myslalam ale chwilami mam wrazenie ze juz nie


~twistiner    06.09.2007 @00:59:56
Dzieki, serdecznie zapraszam
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt